Mogs

Mogs

23 Jan 2008

Hai........Kepada semua bloggers & peminat-peminat KIdZ, terima kasih kerana melayari blog saya (Mogs). Memandangkan peminat-peminat KIdZ sukar untuk mengikuti perkembangan KIdZ, saya pun buatlah blog ni. Terima kasih kepada Abang Guadik@Adex(GA Music Borneo Entertainment) kerana memberi tunjuk ajar kepada saya untuk buat blog saya ni.
Buat masa ini anggota kumpulan KIdZ yang lain masih lagi sibuk dengan pelajaran masing-masing. Pun begitu , dalam kesibukan ini KIdZ masih sempat mencipta dan menggubah lagu, menyusun muzik(music arrangement) dan juga cuba mencungkil bakat-bakat baru dalam industri muzik tempatan Sabah walaupun bakat-bakat baru ini hanya menyerlah di beberapa kawasan tertentu sahaja kerana kekurangan masa untuk mempromosikan album-album tersebut.
Terima kasih kepada rakan-rakan artis yang menyokong perjuangan KIdZ(KIdZ Productions). KIdZ Productions akan tetap bergiat dalam muzik tempatan Sabah. Kita Kasi meriah industri kita ni.. Ok...............


KIdZ

KIdZ

Latest News!!!!!!!! Live at Pitas 02 Feb 2008

Nantikan Kemunculan KIdZ di Pitas pada 02 februari ini.... Jumpa di sana.Jangan tak datang!!!

KIdZ

KIdZ
Latest Picture 2008(dari kiri - Ameng(basis),Matlan(Lead Guitar&Leader),Lee(Drumer),Black(1st Vocal), AteQ(2nd Vocal) & Me@Mogs(Keyboard)

KIdZ Productions

Selepas Setahun KIdZ Menamatkan kontrak rakaman dengan Warner Music Malaysia, KIdZ menubuhkan productions muzik sendiri iaitu KIdZ Productions pada tahun 2005. Pada awalnya, KIdZ Prosuctions memulakan productions dengan album experimental KIdZ yang pertama yang bertajuk "Tekad". Tetapi oleh kerana permintaan beberapa penggiat seni tempatan untuk ingin mendapatkan khidmat muzik KIdZ dalam produk muzik mereka, KIdZ mula mengambil beberapa tempahan yang memerlukan khidmat muzik KIdZ. Sehingga kini, KIdZ telah melahirkan beberapa album tempatan yang mana mula mendapat tempat di hati peminat dan mendapat tempat dalam carta lagu-lagu tempatan.

MoGs

MoGs

Friday, May 2, 2008


No comments: